سلام

من یه دختر مانتویی هستم که خیلی چادر به خصوص چادر لبنانی رو دوست دارم اما به خاطر نوع تربیتم و خانواده و فامیلا و آشناها میترسم چادر بخرم.

من خواهر ندارم و مادرم هم چادری نیست و پدرم هم همیشه میگه حجاب به چادر نیست خانوادم خیلی به چادر پوشیدن من مایل نیستن اما اینجوری هم نیست که اگه بخوام جلوم رو بگیرن .از طرفی هم چون برحسب عادت موهام و بیرون انداختم یا همیشه مانتوهای خاص گرون و شلوارهای مارک میخریدم .،هیچ کسی توی فامیل و حتی مادرم باورش نمیشه میگم چادر دوست دارم همشون میگن اگه چادر بپوشی (به خاطر اینه که زود ازدواج کنی )

من خیلی دوست دارم حجابم رو رعایت کنم و چادری بشم اما همیشه مادر و فامیل ها میزنن تو ذوقم میگن تو میخوای چادر بپوشی!!و همه فکر می کنن واسه این که ازدواج کنم در صورتی که واقعا از ماهیت چادر و  ارزشی که آدم های چادری دارن رو دوست دارم

و این که هر پسری میاد سمتم از قشر پسرایی که مومن باشن نیست چون من هم نماز می خونم هم روزه میگیرم هم قرآن میخونم اصلا هم دوست پسر ندارم ونداشتم ولی چون لباسام بروز هست یه کم موهام بیرونه بقیه فکر میکنن دوست پسر دارم!

خسته شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)