سلام

من یه سوال دارم که خیلی واسم مهمه خیلی تو روابط و زندگیم تاثیر گذاشته به خاطر یه سری مشکلات و رفتارا اعتماد به نفسم از دست دادم موقعی که با یکی حرف میزنم که اون آدم مهم باشه یا خاص باشه تا شب بهش فکر می کنم که ببینم  اون الان نسبت به اون رفتارم چه حسی داره یا نسبت به این حرکتم داره چی فکر می کنه 

خودم فکر میکنن دلیلش خانوادمه بیشتر موقع ها برادرم واسه رفتارام بهم خط میداد که چجوری برخورد کنم همش میگفت این کار رو نکنی زشته اونجوری بهتره باشه یا اینجوری بده، 

الان میترسم که طوری رفتار کنم که اون بخواد خودم هیچ اراده ای ندارم.  23 سالمه و دخترم . در ضمن از نظر خانوادگی خانوادم از همه لحاظ بهم میرسن و (قیافم بقیه میگن خوبه ولی من خودم تو فکرم معمولیم  نه چاقم نه لاغر اینا رو واسه توضیح بیشتر گفتم که شاید لازمه)اما وقتی توی یه جمعم دستم رو جلوی دهنم میگیرم وقتی می خندم چون فکر می کنم که زشت میشم اگه دندونام پیدا شه 

با پسرا که اصلا نمیتونم ارتباط داشته باشم توی دوره کارشناسیم اصلا سمته پسرا نمی رفتم همش فکر میکردم که اونا اصلا من رو حساب نمی کنن بعدم از بس که داداشم گفته بود زشته منم از اول ترسیدم سمت پسر جماعت برم تا جایی که چند تا از پسرا فهمیدن خجالتیم چند تا تیکه بهم انداختن توی کلاس چون میدونستن من جواب نمیدم واقعا هم یا جواب نمیدم اگه هم بدم عصبی میشم صدام میره بالا و در آخر بگم روانشناس رفتم یکی دو جلسه مشاوره میگفت تو حرف بزن چیز خاصی بهم نمی گفت و کشش میداد در ضمن نمیتونم به خاطر شرایطم زیاد دکتر روانشناس برم به خاطر گفته های مامانم اگه ببینه رفتم از خداشه ولی دیگه من هر حرفی بزنم جدی نمیگیره میگه بازم باید بریم مشاوره خلاصه اگه میشه شما چند تا راهکار بدین 

مرسی 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)