سلام

من یه پسر دایی دارم که ۱۰ سال ازم بزرگتره وقتی کوچیک بودم خیلی اذیتم میکرد نه از لحاظ جسمی بلکه روحی یعنی این ادم در ترور شخصییت دکترا داره ... طوریکه اشکمو در میاورد ... ولی در کل پسر بدی نیست و تو فامیل به عنوان پسر منطقی و با شخصیتی شناخته میشه.

اما مشکل من اینه که با گذشت چند سال که بزرگتر شدم هنوز وقتی میفهمم قراره بیاد خونمون استرس عجیبی میگیرم البته وقتی میان خوب میشم اما همش حواسم هست که سوتی چیزی ندم که مورد مضحکه قرار بگیرم.

اینم بگم که اون الان دیگه مثل قبل شوخی نمیکنه و خیلییییی مستتر در صورت سوتی دادن تیکه میندازه. اشتباه نکنید انقدر مودب خودشو جلوه میده که منو فاطمه خانوم صدا میکنه اما خدا نکنه یه چیزی بشه یه پوز خند ملیحی میزنه که ادم اتیش میگیره .....

اینم بگم که من کاملا موقر و متین رفتار میکنم و اجازه پر رویی بهش نمیدم ولی از شما دوستان میخوام راهنماییم کنید که چطوری باهاش رفتار کنم؟!؟! 

راستی الان من ۱۶ سالمه

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)