من خانمی *3 ساله هستم.

سال های قبل همسرم فوت کرد. و چون خانه و حقوق و بیمه عمرش به نامم بود مشکل مالی نداشتم فقط مشکل جنسی بود . همسرم مرد خوبی بود نزدیک 2 سال پیش به دلیل مشکل جنسی با آقایی از دوستان خانوادگی شوهرم و خانوادش است صیغه کردم  .

این اقا از طرف همسرشون راضی نمیشند چون همسرش بیماری داره که باید به بیمارستان رفت و امد کنه و خیلی ضعیف شده از اول ازشون قول گرفتم هیچ کس مخصوصا فرزندانم نفهمند و ایشون تا الآن به قولشون عمل کردند ولی الآن 5 ماهی هست که جدا شدیم و خانواده همسرم اصرار دارند با برادر شوهرم که از شوهرم بزرگتر است و 6 سالی هست همسرش را طلاق داده و بچه ندارد ازدواج کنم تا فرزندانم زیر دست غریبه بزرگ نشوند .

من تقریبا موافقم ولی مشکلم این است با این که از طرف آن آقا که با هم صیغه بودیم خیالم راحت است که راز را برملا نمیکنند ولی نگران عکس العمل ایشان هنگام دیدن ما هستم .

ضمنا ایشون ماهی چند بار به خانه خانواده همسرم میروند نمی دانم چه کنم آیا بعد ازدواج به خانه ی خانواده همسرم نروم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)