سلام

من تقریبا  هشت ساله عاشق دختر خاله ام شدم الان دو آتیشه دوستش دارم اما اون از این ماجرا خبر نداره و چند ماه پیش پسر دایی ام اومده خواستگاریش  و هفته به هفته میره خونشون بعد از دیدن این ماجرا خیلی داغون شدم هر روز بهش فکر میکنم .

هر روز دنبال دعا و مناجات که قسمت من بشه با این که دختره نمیدونه من عاشقشم . به مادرم گفتم اون مخالفه بعدش گفته که اگه دست رد به سینه ی پسر دایی ات زدند ما میریم برای خواستگاری .

 حالا من موندم با عشق دختر خالم خیلی افسرده شدم داغونه داغون که یه وقت ازدواج نکنه یا یه وقت دست رد به سینه ی من نزنه با این که هر دوتامون هیجده سالمونه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)