من بخاطر فامیلامون که از طلبه و روحانی خوششون نمیاد ردش کردم . چون روحانی رو بدجور مسخره میکنند . 

من به دلیل مشکلاتی که بعدا پیش میومد ردش کردم البته خودم هم خییییلی ناراحتم چون از طلبه خوشم میاد . ولی نمیخوام خودم و شوهرم مسخره بشیم تحقیر بشیم و.....

حالم خییلی بد بود خیییییییییییییلی 

این موضوع رو ( خواستگاری طلبه ) وقتی که با فامیلای درجه یک در میون گذاشتیم مسخره کردند خندیدند و .....

و حال من در آن لحظه............

من خواستگاران زیادی داشتم ولی هیچ کدوم به دلم نمیشینه ،‌با اینکه چنتاشونم وضع مالی بسیار بسیار خوبی داشتن ولی من معیار اولم برای ازدواج ایمان و تقوا و درستکاری، صداقت و ... طرف مقابل هست و زیاد به مادیات این دنیا دلبسته نیستم .

چرا بعضی ها طلبه و روحانی رو نمیپسندن؟؟ با اینکه نماز میخونن روزه میگیرن و واجبات رو انجام میدن چراااااا؟؟؟؟؟

وقتی میگی دامادمون طلبه است انگار که .........!!!!

من واقعا ناراحت میشم

چرا بعضیا دور از حضور اینقد بی شعورن که به لباس پیغمبر میخندند مسخره میکنند حتی توهین میکنند ( من واقعا حالم به هم میخوره و بشدت ناراحت میشم )

میخواستم نظر بقیه رو در مورد سوالات بالا  بدونم شما جای من بودید چیکار میکردید؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با طلبه (۱۰ مطلب مشابه)