من پسری هستم 25 ساله مقید به نماز و روزه و تا اونجا که بتونم سعی می کنم نمازم را اول وقت بخونم و سعی می کنم اصلا هیچ گونه آهنگی گوش نکنم (حتی خواننده های داخلی ، خواننده های زن که بخاطر حرام بودنش اصلا گوش نمی کنم مگر اینکه بقیه گوش بدند منم ناخواسته مقداری بشنوم)

البته نه بخاطر اینکه تمام آهنگ ها را کلا حرام بدونم در واقع از گوش دادن به آهنگ هایی که موضوعش جنس مخالفه هیچ لذتی نمی برم حتی اون هایی که موضوع مذهبی هم دارن خیلی کم پیش میاد برام جذابیت داشته باشند ( یکی که خوشم اومد آهنگ قراضه چین یا ای عاشقان ای عاشقان محسن چاوشی بود که تصورم اینه شاعر در مورد حضرت علی سروده باشه )

ولی در عوض به سخنرانی های مذهبی و به خصوص مداحی ها خیلی علاقه مند هستم و اگر بیشتر وقتم را هم با این جور چیزا سپری کنم بازم سیر نمی شم و بیشتر بهشون تمایل دارم

نمی گم هیچ خطایی نکردم ولی سعی خودمو می کنم در زندگی هیچ خطایی نکنم ( از گناهان زبان گرفته تا گناهان چشم و دست و پا و .... ) 

در مورد پوشش هم از مد پیروی نمی کنم مگر اینکه مد از تمایلات من پیروی کنه ! یعنی حاضر نیستم هر جور لباسی که مد شده را بپوشم مگر اینکه چیزی که مد شده را دوست داشته باشم 

اهل ریش گذاشتن نیستم حتی اوایل وقتی فهمیدم تراشیدن ریش حرامه هر بار که می خواستم بتراشم یک خورده عذاب وجدان هم داشتم ولی الان نه .

یک چیز دیگه هم اینکه من اصلا دوست ندارم با جنس مخالف ارتباط داشته باشم حتی از نوع حلالش (ازدواج و ... ) بیشتر دوست دارم همیشه از جنس مخالف دوری کنم و هیچ وقت جنس مخالف را نبینم یک مدت کوتاه این فرصت که کلا از جنس مخالف دور باشم برام بوجود اومد ( به طوری که حتی از طریق تلویزیون هم نمی دیدمشون ) و این تجربه خیلی برام لذت بخش بود و یک حالت روحی جدیدی را تجربه کردم که حتی دوست داشتم تا آخر عمرم رو اونجوری سپری کنم .

 نمی دونم چه اطلاعات دیگه ای لازمه بگم . به نظرتون من مشکلی دارم یا آدم خشکه مذهبی هستم یا چیز دیگه ای هست یا این ها در وجود من مشکلی نداره ؟


بیشتر بخوانید ...

کلمه کلیشه‌‏ای مذهبی

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

انگار می خواید سر به تن مذهبی ها نباشه

استفاده از کلمه ی مذهبی رو در وبلاگ ممنوع کنید

چرا مذهبی ها نمیتونن عادی با زن ها برخورد کنن؟

هر آدم مذهبی که مومن واقعی نیست

حد بین مذهبی بودن یا نبودن کجاست؟

من که نفهمیدم مذهبی به کی میگن

آیا مذهبی بودن عقب ماندگیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)