با سلام و تبریک سال نو

پسری هستم ۲۴ ساله مدت یک ساله با یه خانمی که شوهرشون فوت شده محرم شدیم و میشه گفت تقریبا با هم زندگی می کنیم . چون از نظر مالی خدا رو شکر مشکلی ندارم و یه خونه اجاره کردم و با هم زندگی میکنیم ( تقریبا از یک هفته ۵ یا ۶ شب با همیم )

این خانم ۳۶ سالشون هست و بچه ای هم نداره از نظر اخلاقی واقعا عالیه خانواده خوبی داره . از خانواده ایشون مادرشون میدونن که ما با هم هستیم از خانواده ما هم پدرم و برادرم میدونن .

من واقعا از ته دلم عاشقشم و دوستش دارم ولی با توجه به اختلاف سنیمون به نظرتون میتونم یه زندگی خوب با این خانم داشته باشم ؟

اینم بگم که تا حالا چندین بار بهش گفتم که میخوام همیشه با هم باشیم و زن رسمیم بشی و اسمت بره تو شناسنامم ولی قبول نمیکنه و میگه حیفی تو خیلی جوانی .

به نظرتون ازدواج من و این خانم کار درستی هست؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)