سلام
یه سولای داشتم.
دختری 28 ساله هستم خواستگاری دارم که خودش از هر لحاظ به من میخوره فقط یه مشکلی هست اونم خانوادشه.
ما از دو فرهنگ جداییم اولا و بعدشم پدرایشون معتادن وهمینطور برادرشون.خواهرشم سر اعتیاد و...نامزدش تو دوران نامزدی طلاق گرفته.رابطه پدر و مادر این آقا پسر اصلا خوب نبوده و بینشون بیشتر دعواست چونکه مادر پسره میره سرکار و نان آور خونوادست. اما خونواده ما یه خونواده سالمیه. نظر خونوادم در مورد این آقا منفیه به خاطر خونوادش. اما من دلم نمیاد بهش جواب رد بدم چون ما خیلی شبیه همیم و تمامی معیارای مد نظر منو اون داره. به نظر شما چه باید کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)