سلام به دوستان .من دقیقا یک سالی می شه که دارم از ی مسئله رنج می برم .خواستم نظر شما رو در مورد صیغه محرمیت که دختر و پسر قبل از عقد میخونن بدونم. 

من دختری هستم که خدا رو شکر همه شرایط ایده آل رو واسه ازدواج دارم (ایمان و حجاب ،خانواده خوب ، تحصیلات، مالی ،قیافه و ...) من در کل دوران عمرم اصلا دوست پسر نداشتم و اهل هیچگونه برنامه ای نبودم. چند وقت پیش ی خواستگار واسم اومد که شرایطش خوب بود منم بهش جواب مثبت دادم و بین ما صیغه محرمیت خونده شد .دقیقا دو روز بعد فهمیدیم که به درد هم نمی خوریم از لحاظ فرهنگی و اعتقادی با هم فرق داشتیم .نامزدی رو بهم زدیم .بدون هیچ گونه رابطه ای .من حتی روم نمی شد مستقیم تو چشماش نگاه کنم چه برسه به.......ولی حالا من خیلی ناراحتم دارم عذاب میکشم کلی ساکت و غمگین شدم .گناه من چی بود که نمی خواستم با ی نامحرم حرف بزنم ولی حالا هر کسی بخواد با من ازدواج کنه یه طور دیگه فکر می کنه .


مرتبط:

صیغه محرمیت فرمالیته هست!!!

بین خودمون صیغه محرمیت خوندیم

شیوع مساله صیغه محرمیت در اینترنت

صیغه محرمیت، صرفا برای صحبت کردن و آشنایی بیشتر

کم و کیف صیغه محرمیت موقت در قبل از ازدواج

هدف از صیغه محرمیت قبل از عقد چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)