به گفته پزشکان از لحاظ هورمون های زنانه کاملا نرمال هستم و مشکلی ندارم. فقط به علت نبود گیرنده های کافی برای رشد پستان این مشکل برام پیش اومده . خیلی طول کشید خیلی برام سخت بود ولی خودم بالاخره با مشکلم کنار اومدم.

تنها کابوسم این بود که چطور باید این موضوع رو موقع ازدواج مطرح کنم. به دنبال راه حلی بودم که چطور و چه زمانی باید با خواستگارم این رو در میون بذارم با سایت شما آشنا شدم .

و الان باید بگم بیشتر افسرده شدم. آخه من دختر آروم و سر به زیر و خجالتی ای بودم. یعنی بهتر بگم از نظر اطلاعات زناشویی در بی خبری کامل بودم!!

الان دیدم خیلی از آقایون تنها دغدغه شون سینه های کوچک همسرشون هست و بخاطر این موضوع زندگی شون سرد شده.

خیلی نگرانم کرد. میترسم اگه الان هم منو قبول کنه یکی دو سال دیگه این موضوع اذیتش کنه. در ضمن با این مطالبی که خوندم احساس میکنم باید آدم نسبتا گرمی باشه. آقایون لطفا کمکم کنید. من ترجیح میدم مجرد بمونم تا تجربه یه زندگی سرد داشته باشم.

یه سوال دیگه اینکه ایشون نزدیک ...  سال دارن. اصلا آدمای گرم ممکنه تا این سن مجرد بمونن؟!


اما با این چیزهایی که از دوستان خوندم خیلی از آقایون ممکنه از انتخابشون پشیمون بشن و دیگه نتونن خودشون و راضی کنن به ادامه زندگی

 در ضمن میدونم با پروتز حل میشه ولی خودم هیچ وقت دوست نداشتم انجامش بدم.


مرتبط:

سوال در مورد دستگاه بادکش یا همون وکیوم سینه

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

برای افزایش سایز سینه دختران گیاه دارویی وجود داره ؟

لباس عروس برای سایز سینه های کوچک هم پیدا میشه؟

آیا سینه بند مجیک در بزرگ تر کردن سینه ها موثره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)