سوالم از پسراست :

من یه دختر 20 ساله هستم و سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره یعنی اگر لباس تنگ بپوشم دقیق پیداست حتی برا عروسی خواهرم مجبور شدم تعداد زیادی دستمال کاغذی مچاله شده بذارم توی لباسم که آخرش آبروم رفت همه دستمالا پیدا شد.

حالا میترسم پسری که دوستش دارم خوشش نیاد از سینه هام . البته اگر همون پسری که دوستش دارم بیاد خواستگاری و منم  قبول کنم چون میدونم و حتم دارم چشم پاکه شاید چیزی نگه ولی خیلی معلومه خودمم کلافه م .

پیش ماما رفتم گفت چیزی نیس ولی سونو برو که بخاطر دلایلی نرفتم ولی بدجور اعصابم خورده ولی سینه هامو خودم دوست دارم. بنظرتون به پسره چیزی نگم و بعد از ازدواج بفهمه ممکنه طلاقم بده؟! وای خدا ....


مرتبط:

عدم تناسب سینه ها آزارم میده

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

باید به خواستگارم بگم که سایز سینه هام با هم فرق داره ؟

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)