سلام دوستان

من پسری 24 ساله هستم که حدود 6 سال قبل یعنی 18 سالگی به پیشنهاد مادرم و رضایت خودم با دختر عمویم نامزد کردم که دختر عمویم 15 سالش بود و بین ما صیغه محرمیت هم جاری شد ولی حدود دو سال بعد این رابطه بهم خورد در این دو سال ما جمعا دو بار و هر بار به مدت 17 روز همدیگه رو دیدیم و مابقی ایام رو از هم جدا بودیم .

من هدفم درس خواندن بود و ایشون هم همینطور ، بعد دو سال دختر عموم ناگهان تصمیم به جدایی گرفت و بنده مخالف بودم و یک سری بهانه هایی هم برای خودش داشت ولی حالا من 24 سالمه و اون 20 سالش هیچکدوممون ازدواج نکردیم .

بعد جدایی تا به حال فقط یه بار چند ثانیه همدیگه رو دیدیم خانواده هامون رفت و آمد ندارن و اینکه توی این مدت من خیلی به اختلافات و اون اتفاقات فکر کردم و متوجه شدم بسیاری از دلایلی که واسه جدایی از من ارائه میکرد حقیقت داشت و من به علت اینکه سنم کم بود نمی تونستم درکش کنم . البته هر دو مون سنمون کم بود ولی بعد اون ماجرا در دید مردم آدم بده جدایی اون شناخته شد و من تبرئه شدم به همین دلیل دختر عموم تا حالا خواستگار نداشته .

راست شو بخواین حالا عذاب وجدان دارم واسه اینکه منم مقصر بودم هر چند اونم خیلی مقصر بود اخه بدون اینکه فرصت جبران بده تقاضای جدایی کرد حالا می خواستم کمکم کنید میشه دوباره به ازدواج با دختر عموم فکر کنم؟ ناگفته نماند ته دلم حس میکنم دوسش دارم اخه هر وقت می خوام به کس دیگه ایی فکر کنم تصویرش میاد جلو چشام . من حالا دانشجوی ترم آخر ارشدم و در آستانه شاغل شدن و دختر عموم هم دیپلمش و گرفته لطفا کمکم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)