سلام دوستان

من یه راهنمایی ازتون میخوام بیشتر از خانما

من خواهرم یه دختر 6 ساله داره که خیلی خیلی منو دوس داره و همش دوس داره کارایی که من میکنم بکنه یا اگر من از کاریش تعریف کنم دوس داره هر جور شده اون کارو انجام بده منو مادر خودش میدونه و با اینکه خواهرم حجاب مناسبی نداره ولی چون من چادریم و باحجابم همش از من تقلید میکنه و یه مدت میگفت که دوس داره همه چیش مث من بشه حتی صورتش !!! میگه میخوام بزرگ شدم مث تو بشم

حالا من همش مراقب رفتارم هستم و سعی میکنم هر روز بهتر از قبلم بشم که الگوی خوبی براش باشم راستش یه چن بار در مورد حجاب ازم پرسید اما فک میکنم من نتونستم جواب خوبی بهش بدم ازم پرسید چرا جلو بابام حجاب داری چرا جلو بابات نداری منم بهش گفتم خانما فقط برا کسایی که باهاشون زندگی میکنن مث برادر و پدر یا با پدر مادرشون نسبت نزدیک دارن میتونن بی حجاب باشن اونم برا اینکه رفت و آمد راحت تر باشه مث دایی و ... ازم نپرسید چرا ولی بنظرم دونستن مهمه حالا نمیدونم چجوری براش توضیح بدم چراشو؟ اون که از نگاه بد و ... تصوری نداره چی بگم بهش که براش قابل فهم باشه؟ کسی نظری داره؟

راستش یه مشکلی هم دارم اگر میشه برا اینم راهنماییم کنین من خواهرم یه پسر 4 ساله هم داره که به اون بیشتر توجه داره و باعث میشه گه گاهی دخترش حسادت کنه هر جور بهش گفتم که نباید این کارو بکنه گوشش بدهکار نیست خیلی بی معرفته بی نظرتون چه کاری برا دخترش از دستم بر میاد درسته من خیلی دوسش دارم ولی اون نباید منو به مادرش ترجیح بده اون فقط منو برا رفع نیاز به محبتشه که دوس داره ولی کاملا مشخصه که نیاز به محبت مادرش داره خیلی دوسش دارم و نگرانشم دلم نمیخواد مشکلی براش پیش بیاد من تنها کاری که کردم این بود که برا جبران حسادتش زیاد سمت برادرش نرم که خب همینم باعث شده اون خواهرزادم به اندازه ی اون یکی دوسم نداشته باشه:(

مرسی از وقتی که گذاشتین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)