سلام 

دوستان من یه مشکلی دارم که دلیلشو فهمیدم حالا از شما میخوام راهنماییم کنین

من از بچگی با یکی از پسرای فامیل دوست بودم و اون پسر همیشه از من طرفداری میکرد و حتی وقتی ویژگی های منفی مو ابراز میکردم یا قضاوتای بد بقیه رو میگفتم همیشه اونا رو مثبت میدید و میگفت که من اصلا هم اونجوری نیستم و ...

خلاصه همیشه باعث میشد من حس بهتری به خودم داشته باشم باعث میشد حس بی نقص بودن بکنم حتی الانم که دیگه باهاش سرد و بی تفاوت برخورد میکنم اون با من خیلی خیلی محترمانه برخورد میکنه و اگرم من چیزی بگم در مورد خودم که اونم همونجور باشه سریع اونم تاییدم میکنه و میگه منم همینطورم حتی چیزای خیلی کوچیک .

راستش من حدود 8 سال پیش که نوجوون بودیم غیر مستقیم بهش درخواست ازدواج دادم و رد کرد :| (قبول دارم که حرکت بچگانه ای بوده ولی واقعا بچه بودم و دوسش داشتم جفتمون راهنمایی بودیم) حالا با اینکه من خیلی تغییر کردم و با هم دیگه زیاد تفاهم نداریم مث قبل ولی من همچنان موقعی که نیاز به تایید پیدا میکنم همش ذهنم درگیرش میشه .

دلم میخواد دوباره بچه شم و برم پیشش تا بهم بگه که من مشکلی ندارم: ( دلم خیلی براش لک میزنه مخصوصا اینکه میدونم هنوزم مث قبل شخصیت تسکین دهنده داره و رابطشم با من همونجور مهربون و محترمانست چیکار کنم بهش فک نکنم؟ بهش احساس نیاز نکنم؟

من رابطم با همه خوبه تقریبا ولی رابطم با هیچکس به بی نقصی اون نیست خیلی به حرفم اهمیت میداد و برام ارزش قائله خیلی به احساسات مثبتم پر و بال میداد:( در اصل بهم اجازه میداد خود واقعیم باشم همون آدم احساساتی ای که همیشه بودم و هیچوقت از طرف کسی جز اون تایید نشدم ما تا قبل از اینکه من ازش سرد و دلخور شم خیلی با هم صمیمی بودیم در عین حال که حریمارو حفظ میکردیم و احترام همو خیلی داشتیم .

خیلی با من راحت بود ولی من از وقتی بهم جواب رد داد دلیلی برا ادامه دادن ندیدم و حس کردم اگر این آقا قرار نیست همسرم باشه دلیلی برا دوستی نمیبینم با اینکه سنمم کم بود ولی دیگه جواب تلفناشم ندادم با اینکه مادرم حتی اصرار داشت باهاش دوست باشم یعنی مطمئنم از خداشه هر جور هست مخشو بزنم و دومادش بشه .

من حتی محبتایی که ازون پسر دیدمو به مادرم نگفتم که به احساسم پر و بال نده اصن خونوادم تو قید و بند این مسائل نیستن شاید یکی از دلایلی که باعث میشه ذهنم درگیر این شه که دوباره برگردم همین رفتار خونوادمه

مرسی از وقتی که برام گذاشتین خواهشا نظر بدین بگین من چیکار کنم؟ هر چی به ذهنتون رسید بگید مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)