سلام 

یادمه یه آقایی پست گذاشته بودن در مورد اینکه دختری که تاکنون پاک مونده می تونه بعد ازدواج برای همسرش بی حیا باشه؟

شاید یه کم سوالم عجیب باشه امّا من همین سوال و (یه کم متفاوت تر البته) در مورد آقایون دارم! به راستی فکر می کنم آقایونی که تاکنون با هیچ دختری در ارتباط نبودن (به گفته خودشون پاک موندن) پس هیچ شناختی هم از خانم ها و روحیات خانوم ها ندارن و نمی تونن آدم و درک کنن! همچنین من فکر می کنم این مدل آقایون خیلی سخت گیر هستند و یه جورایی دوست دارن اگه ازدواج کردن خانوم شون رو کنترل کنن...

قبلا دلم می خواست با یه آدم مذهبی ازدواج کنم امّا الآن برخی اوقات که می بینم یه دختری یه سوالی تو همین وبلاگ پرسیده و آقایونی که اینجا هستن (فکر منم اکثرا مذهبی و برخی ها هم خیلی مذهبین) نظراتی می ذارن که من با خوندن شون فکر می کنم الآن سوال کننده در چه حالیه! بخصوص که در برخی موارد هم خیلی سفت و سخت جواب میدن...حس می کنم یه خورده زیادی قصی القلب هستن (تو ترکی ما میگیم قلبی قره) ببخشید اگه معادل دقیقش همین نیست. آیا همه آقایون مذهبی این مدلی هستند؟

 

پیشنهاد:

گاهی از اینکه به پاک زندگی کردن ادامه بدم شک می کنم!

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟

نشانه های یک مرد پاک چیه؟

آیا پاک زندگی کردن پسر، هنوز هم ارزشمنده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)