سلام ممنون از اطلاعات تون

 اگه میشه به من کمک کنید که پیش جاریم و خواهر شوهرم سیاست به خرج بدم اخه میدونید مشکل من اینجاست که خیلی ادم اجتماعی هستم با همه صمیمی میشم .

ببنید من یه خواهر شوهر دارم که یکسال از خودم کوچیکتر باهم خیلی راحتیم خداییش اونم خوبه فقط یه مشکل داره که زود قهر میکنه مثلا وقتی من با جاریم نشستیم میاد وسطمون میشینه ما هم چیزی نمیگیم .

یه بار رفته بودیم مهمونی منو جاریم با هم نشستیم مادر شوهرمونم کنارمون اون میخواست بشینه جا نبود قهر کرد منم خسته شدم از بس منت کشیدم دیگه نمی خوام منت بکشم آخه کاری نکردم .

یه مشکلم دارم اینکه طاقت دیدن ناراحتی کسی رو ندارم حالا نظرتون چیه من باید چیکار کنم راستی خواهر شوهرم 17 سال داره من و جاریم 18 ممنون اگه بتونین کمکم کنید.


مرتبط:

اقوام منو با جاری شاغلم مقایسه می کنن

از جاریم خوشم نمیاد، چه جوری تحمل کنم؟

توی عروسی جاریم زشته لباس تکراری بپوشم؟

مامانم با جاری هاش رقابت داره سر جهیزیه دادن

مادر شوهرم بین من و جاریم فرق میذاره

نسبت به جاری جدیدم حس جالبی ندارم

چطور به شوهرم بگم که با جاریم سنگین تر برخورد کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)