سلام من پسرم حدودا بیست ساله

من توی ذهنم مبتلا به یه انحراف جنسی بودم و هستم که اصلا نمی دونستم که این انحراف جنسیه تا وقتی که به طور اتفاقی توی اینترنت اسمش رو فهمیدم.

قبل از اون حتی فکر نمی کردم کسی غیر از من همچین تمایلاتی داشته باشه و تصور می کردم فقط خودم چنین چیزی رو دوست دارم و همیشه بهش فکر می کنم و در حد پرستیدن اون توی ذهنم پیش می رم.

اسم این انحراف جنسی که توی اینترنت پیداش کردم " .... " هست یعنی یه چیزی تو مایه های پرستیدن پا.

من توی ذهنم تصور می کردم که می تونم جلوی خانمی که دوستش دارم و از بدن و قیافه ش خوشم میاد این کار رو انجام بدم. 

یعنی جلوش زانو بزنم و پاهاش رو ببوسم و نوازش کنم و حتی لیس بزنم و اون در عین حال من رو تحقیر کنه، مخصوصا وقتی جورابای نازک و کفش های پاشنه بلند میاد توی ذهنم این حالت صد چندان میشه و از اعماق وجودم دوست دارم که این کار رو انجام بدم.

ناگفته نمونه که این تمایلاتم توی زمان بلوغم هم تاثیر گذاشت و من دچار یک یا دو سال بلوغ زودتر از معمول شدم.  

شاید باورتون نشه ولی من به عنوان یه پسر تا سوم راهنمایی چیزی به اسم رابطه ی جنسی و سکس رو تقریبا نمی شناختم ولی از وقتی یادم میاد اون انحراف جنسی از همون دوم یا سوم دبستان توی ذهنم بود و این روند واقعا یه روزه برام به دست نیومده و خیلی وقت ها بوده که توی رویاهام به همچین چیزی فکر می کردم، من توی اواخر دوران دبستان که زبانکده می رفتم و واقعا تیپ و قیافه ی خانم معلم مون (که اتفاقا با من خیلی هم صمیمی بود) و همچنین منشی آموزشگاه که واقعا تیپ و ظاهر زننده ای داشت و حتی هنوز هم از ذهنم پاک نشده خیلی روم تاثیر گذاشت و خیلی این روند رو تسریع کرد.

حالا من موندم و یه ذهن بیمار و تشنه که نه می دونم با این تمایلم چی کار کنم و اصلا چه طوری بتونم باهاش کنار بیام یا اگه بتونم بهش پاسخ درست بدم از طرفی خیلی هم می ترسم که توی ازدواج با مشکل مواجه بشم و نتونم خودم رو جلوی همسرم کنترل کنم و این کار رو جلوی اون انجام بدم.


بیشتر بخوانید :

پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟

ازدواج با پسر 28 ساله ای که گرایش به زنانه پوشی داره

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان

ازدواج با پسری که فـ داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)