سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان

بنده با نامزدم سر یه موضوعی مشکل دارم و به اتفاق تضمیم گرفتیم اینجا مطرح کنیم تا از شما عزیزان کمک بگیریم

من یه مشکلی دارم که البته بنظر خودم مشکلی نیست و عقیده مه

نامزدم میگن زیادی بهشون حساس شدم

برای مثال ایشون قراره برای اجرای تئاتر همراه گروهشون به یه شهری که حدود 200 کیلومتر با منزلشون فاصله داره برن که ساعت حدود 6 - 7 غروب تا 9  - 10 شب هستش

من بهشون میگم من راضی نیستم که شما تنها بری و حتما به برادرتون بگید همراتون بیاد (بخاطر یه سری مشکلات خودم نمیتونم)

یا اینکه من میگم به هیچ وجه دوس ندارم پوششی داشته باشید که باعث تحریک کسی بشه مثلا شلوار تنگ نپوش یا  اینکه کفشی که سفیدی روی پاشو معلوم میکنه نپوشه (چون خیلیا با دیدن این صحنه تحریک میشن) یا قراره چند وقت دیگه تویه یه مهمونی شرکت کنن که میگن میخوان جوراب شلواری بپوشن که من مخالفم چون باعث تحریک اطرافیان میشه . 

سر این موضوعات مشابه اینا خیلی با هم بحث داریم . با هم قرار گذاشتیم مشکل رو اینجا مطرح کنیم تا اینکه با کمک شما بفهمیم ک کدومون اشتباه میکنیم

ما واقعا همدیگه رو دوس داریم و نمیتونیم از هم جدا شیم

لطفا کمکمون کنید:)

متشکر از پاسخ هاتون و سال نو رو به تمام شما عزیزان تبریک میگم و سالی پر از موفقیت براتون آرزومندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)