سلام

از همه ی آقایون و خانوما میخوام صادقانه جواب بدن

من دختری ٢٢ ساله و محجبه و چادری با تحصیلات دانشجوی دکتری پیوسته اولین دانشگاه ایرانم، قد ١٦٠ و امااااا وزنم ٧٩ ایناست ...

قیافه:پوست سفید،چشم و ابروی مشکی و در کل قیافه متوسط دارم (خودم اینطور فکر میکنم اما بقیه میگن خوش قیافه ام) من در دانشگاه تا بحال با پسری رو در رو صحبت نکردم حتی، همیشه حریم رو فقط به خاطر خدا حفظ کردم ،خیلی خجالتیم و میخوام حرف بزنم لپام سرخ میشه، خانواده خوب و شغل پدر مادرم آبرومند ولی در کل خواستگار خوب چندانی ندارم واسه این قضیه همیشه دو دلیل میتراشم:

١) فکر میکنم بخاطر تیپم کسی خوشش از من نمی آد چقدر این موضوع برای آقایون مهمه؟

٢) فکر میکنم بخاطر حفظ کردن خودم در محیط دانشگاه بقیه فکر میکنن خشک مقدسم و کسی رغبت نمیکنه...البته اگه اینجور باشه حاضرم تا آخر عمر مجرد بمونم ولی رو حرف خدا حرف نزنم.بنظرتون به خاطر این موضوع هستش؟

٣) خانوادم و دوستام که ازدواج کردن خیلی تیکه بارم میکنن که مجرد موندم بنظرتون خیلی دیره واسه ازدواجم؟

٤) چه راهکاری واسم دارید؟

سال نو بر همه ی شما مبارک و لحظه هاتون مأنوس با عطر الهی


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)