سلام بچه ها 

من یه دختر 26 ساله ام همیشه از خدا خواستم یه همسر خوب نصیبم کنه چندتایی خواستگار داشتم که بهم دیگه نمیخوردیم دانشجوی فوق لیسانس هستم چند وقت پیش دوست خالم یه پسری رو معرفی کرد که دیپلم بود و از نظر خانوادگی بهم نمیخوردیم ما هم جواب رد دادیم .

دیروز خالم خونه امون بود یهو تو وایبر دوستش ازش خواسته بود برای برادر همکارش که لیسانس هست و 30 ساله و عکسشو تو وایبر براش گذاشته بود یه مورد پیشنهاد بده .

پسره تقریبا شرایطش به من میخورد از لحاظ ظاهری میگما. خالم عکسشو نشون داد به من و مامانم بعد گفت دختر تو کلاس قرانمون زیاده اونا رو معرفی کنم .

نمیدونم شاید فکر کرده اگر خاله خواهر زاده رو معرفی کنه زشت باشه ولی منم دوست دارم ازدواج کنم بنظرتون چطور میشه به خاله گفت خاله عزیز من رو هم معرفی کنین اشکال نداره .

بنظرتون این امر زشته.خاله خواهر زاده اشو معرفی کنه؟ من چند وقتی هست دارم سوره ی حشر رو برای ازدواجم میخونم . بنظرتون باید چیکار کرد بسپرم بخدا و بگم خدایا خودت درست کن یا کار دیگه ای ممنون میشم جواب بدین شایدم بخاطر اینکه اون دفه اون مورد رو رد کردیم دیگه نمیخواد معرفی کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)