سلام دوستان

من پسری هستم 24 ساله تازه فوق لیسانس گرفتم قدم 162 سانته و تا حالا با هیچ دختری دوس نبودم البته تو دانشگاه خیلی اجتماعی بودم ولی سراغ دوست دختر نرفتم همیشه به خاطر کوتاهی قدم افسردم فک میکنم هیچ دختری حاضر نیس با من باشه .... 

یه دختری تو دانشگامون هس خیلی خوبه دوسش دارم ولی میترسم برم بهش بگم آمارشو در آوردم وضع مالیشون بهتر از ماست منم حداقل تا 5 سال دیگه شرایط ازدواج ندارم تازه سربازی هم نرفتم چیکار کنم کمکم کنید ....

خیلی خوبه میترسم بپره از طرفی من چون ریزه میزم میترسم ردم کنه اخه دخترا قد بلند میخوان .  اینم بگم خودش هم قد منه ولی تپله ....

بازم ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)