سلام به همه دوستان خانواده برتر

مدتی هست ینی در واقع مدت کوتاهی که اطلاعاتم از طریق این سایت یا یکی دو تا سایت دیگه از مسایل جنسی بالا رفته ینی یه کمی بالاتر 

میدونید من هیچوقت به این مسایل فک نمیکردم وقتی تازه به دوره بلوغ رسیده بودم چرا یه سوالایی داشتم و البته یک سری تمایلات!!!

ولی خودمو کنترل کردمو همیشه سرمو مشغول درس و کتاب و مدرسه و بعد هم دانشکاه کردم تا سن 24سالگی حتی درست نمیدونستم ازدواج و این چیزا چه معنایی داره فقط  میدونستم با کنا ر هم قرار گرفتن زن و مرد بچه بوجود میاد 

همین

نمیدونستم اصلا اندام زن حتی چطوره !!! با اینکه دختر بودم ولی هیچوقت در مورد اندام خودم هم درست نمیدونستم چه برسه به پسر!!

اولین بار همین امسال بعد 24 25 سال زندگیی عکس اندام خانم ها رو تو اینتر نت دیدم دیدم انگار من یه چیزایی رو نمیدونم بعد تو آینه در مورد خودم دقت کردم دیدم................

بله اون موقع بود که فهمیدم زندگی فقط درس و دانشگاه و این چیزا نبوده و باید بیشتر در مورد خیلی چیزا بدونم

الان که فک میکنم میگم شانسم گفت اون موقع ازدواج نکرده بودم وگرنه ابروم میرفت!!!از بس هییچی نمیدونستم !!!

بعد یکی این سایت رو بهم معرفی کرد!!!

جالب بود،،، به کلمه هایی برمیخوردم که نمیدونستم ینی چی بعد میگشتم دنبال معنیش دوباره به یه سری کلمه های جدید که معنی اونارو هم نمیدونستم و خلاصه ..............

کلی طول کشید تا دوگوله ام بکار افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد از اینکه 12 13 سال از بلوغم میگذشت تازه فهمیدم محل دفع ادرار با محل دفع شدن خون عادت ماهیانه از هم جداست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فک کنید خودم از خنده پوکیدم والبته خیلی درد داشت آدم بعد از 6 سال دانشگاه رفتن بفهمه هیچی نمی فهمه!!!!!!!!!


آخه ما درس تنظیم نداشتیم و همیشه این مسایل تو خونوادمون و مطرح کردنشون ممنوع بوده یجورایی ینی اصلا روم نمیشد چیزی بپرسم حتی تو خلوت هم به خودم اجازه نمیدادم در موردش فک کنم!

با اینکه مطالبی که میخوندم همشون جنبه علمی داشت ولی حالم یجوری میشد!احساس میکردم دارم گناه میکنم

اینکه ادم ندونه خیلی بده ولی از روزی که یه سری چیزا رو فهمیدم تمایلم به بعضی فکر ها خیلی زیاد شده ،، فکرم میره به روزایی که مثلا ازدواج کردمو ودر کنار همسرم هستم!

هیچ وقت به ازدواج اینطوری فکر نمیکردم و همیشه فقط جنبه عاطفیش واسم مهم بود به این فک میکرد م که کسی باشه بهش تکیه کنم و دوسش داشته باشم اصلا این چیزا واسم مطرح نبود،،، اصلا درگیری اینطوری نداشتم

چیزایی به اسم خودارضایی یا نمیدونم احتلام و این چیزا که هنوزم درست نمیدونم چی هستن برام معنی نداشت و نداره هنوزم ولی خیلی فکرم میره سمت این چیزا

گاهی اوقات میگم کاش هنوز همونطور بودم و هنوز چیزی در مورد این مسایل نمیدونستم اونوقت راحتتر تحمل میکردم

آخه بعد از این افکار بعضی موقعا ببخشید ببخشید احساس خیسی در لباسم میکنم که همش فک میکنم گناه کردم در مورد این مسایل خوندم و فهمیدم میگم شاید اصلا نباید دنبالش میرفتم و همونطوری خیلی بهتر بود!!!!

خدارشکر میکنم فقط در مورد اندام زنانه عکس دیدم و اطلاعات پیدا کردم و خیلی در مورد اقایون دقیق نشدم وگرنه نمیدونم چی میشد!!!

چند تا سوال از همه دوستان مجردی دارم که میان و نظرات خیلی پرباری در مورد روابط زناشویی میذارن،،،هم خانم ها هم آقایون 

و اون این هست که شما هم وقتی تازه در مورد این چیزا فهمیدید حال منو داشتید؟؟

احساس بدی ندارید؟؟عذاب وجدان؟؟

چجوری این دو مقوله رو از هم جدا میکنید اینکه باید اطلاعات باشه ولی جنبه هم باشه

نمیدونم جنبه دونستن این چیزا رو نداشتم یا طبیعیه؟

چیکار کنم فعلا که مجردم دیگه به این چیزا فک نکنم؟

به نظرتون اصلا دونستن بعضی چیزا تو دوره مجردی لازمه؟؟

به نظرتون خطرناک نیست؟؟؟

زیاد سوال پرسیدم ببخشید وقت همگی رو گرفتم

 ممنون از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)