سلام

من دختری 21 ساله هستم - یه مشکل خیلی بزرگ دارم، مشکلم اینه که از دماغم بدم میاد ( نخندین جدی میگم )، فکر میکنم اگه دماغم رو عمل کنم همه چی درست میشه و خوشگل میشم ، خصوصیات ظاهریم اینه؛

پوست سفید، صورت گرد و تپل یه کم، مو مشکی با رگه های بور، چشمام درشت و کشیده و قهوه ای کم رنگ، ابروهام پر و کشیده که به هر حالتی خواستم میتونم درش بیارم، لبم خوش فرم و متناسب، قد و وزن متناسب .

اما دماغم !!!

سرش بالاست، ولی انگار ... ، از نیم رخ جالب نیست اصلا ،‌هر روز تو آینه به خودم و دماغم گیر میدم . هر کی منو می بینه ، منو در حال کشیدن دماغ با دست می بینه میگه کندی دماغت رو ! اینقدر باهاش ور نرو .

نمیدونم اسمش رو بذارم وسواس ؟! یا ... ، واقعا کلافه شدم، گوشه گیر شدم، تو جمع شرکت نمیکنم ، حس میکنم خیلی زشتم، حس میکنم وقتی میرم تو یه جمعی بعد که از اونجا رفتم همه شروع میکنن پشت سرم غیبت کردن .

هر کی می بینم هی ازش سوال میکنم دماغم چه جوریه؟! اونا هم میگن خوبه به صورتت خیلی میاد ولی من پیش خودم میگم الکی میگن میخوان دلم رو خوش کنن، یا هر کی از قیافم تعریف کنه ازش بدم میاد فکر میکنم داره مسخرم میکنه .

یا مثلا چند نفری بهم گفتن و میگن شبیه فلان بازیگر معروف سینمایی، وقتی این ها رو میشنوم سریع قاطی میکنم میگم آره حتما دماغم شبیه اونه، واقعا که خودتون رو دست بندازین .

خواستگارهایی که واسم میان میگم اینا دیگه چقدر بی عقلن که از من و دماغم خوش شون اومده ،معلوم نیست چه کاسه ای زیر نیم کاسه دارن که میخوان بیان خواستگاری، حتما یه قصدی غرضی چیزی دارن یا سالم نیستن چه از لحاظ عقلی چه جسمی .

مشکلم چیه؟

پسران از دماغ کوچیک خوش شون میاد مگه نه؟، به نظر من همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟، نظرتون در مورد دماغ عملی چیه؟، میشه من رو از عمل کردن دماغ منصرف کنین با تو ضیحات تون؟

مرسی


پیشنهاد :

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جراحی های زیبایی (۲۵ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)