سلام

خواهشا کسایی جواب سوالامو بدن که از جواباشون اطمینان دارن ....

من حدود چند ماه خودارضایی انجام میدادم بطوری که چندین بار یه شی خارجی به حود 10 سانتی متر وارد کردم ولی اصلا نمیدونستم که گناهه ...

از وقتی اومدم تو این وبلاگ فهمیدم چه گناه بزرگی انجام میدادم ... بخدا از لحظه ای که فهمیدم گناهه، یک دقیقه هم به خودم اجازه نمیدم بهش فکر کنم و اصلا دیگه طرفش نمیرم ...

رفتم دکتر زنان بهم گفت پردت سالمه .......

حالا دو تا سوال دارم:

1- پردم ارتجاعی بوده که پاره نشد؟( البته احساس میکنم دکتر بهم گفته ارتجاعیه)

2- اگه بخوام ازدواج کنم و برگه سلامت بگیرم ، تو برگه سلامت نوشته که قبلا خودارضایی میکردم؟

 

مرتبط :

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

توی شهر ما به شدت روی برگه سلامت حساسن

گرفتن برگه سلامت دلیلی بر بستن راههای شک و ظن نیست ؟

کسی میتونه با آشنا بازی برگه سلامت بکارت بگیره؟

دغدغه ای مهمتر از مسائلی مثل سایز .... و برگه سلامت

نخواستن برگه سلامت در مقابل بخشش مهریه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگه سلامت بکارت (۱۵ مطلب مشابه)