سلام دوستان

راستش یه مشورت ازتون میخوام

من یکم بد دل شدم

موضوع از این قراره که ما یه عروسی داریم که خانوادشون به زبان ... صحبت می کنن .

اوایل که میخواستن ازدواج کنن من خیلی خوشحال بودم که ... زبان هستند .  چون مردم اون خطه . زبان ... رو دوست داشتم و فک میکردم از عروسمون زبان ... یاد میگیرم به مرور زمان . ولی الان همین موضوع برام شده یه موضوع ناراحت کننده .

خانواده ی عروسمون و همینطور خودش اهل دروغن طوری که از بیانش هم ابایی ندارن که بگن فلان جا یا به فلانی فلان دروغو گفتن و اینکه با چه آب و تابی گاها تعریف میکنن بماند .

خلاصه من خیلی از این دو رویی هاشون دلم گرفته چون باعث شده من و خانوادم بهشون بد دل و شکاک شیم و منی که همیشه مورد احترام و توجه ویژه ی خانوادش بودم و هستم نسبت به همه ی محبتاشون شکاک شم ( با اینکه میدونم سوءظن گناهه ولی شواهد و قرائن انقد زیاده که نمیتونم از ذهنم دورش کنم)

اول اینکه حس میکنم تمام محبتاشون به من بابت اینه که اگر کارشون جایی گیر کرد منو بفرستن جلو ( اهل این کار هستم ) و از رابطه ی مثلا خوبشون با من برای بهتر کردن رابطشون با برادرم و جلب رضایت اون برای کارای خودشون استفاده میکنن .

دوم اینکه وقتایی که همه دور هم جمع هستیم گه گاهی جلوی ما به زبان ... و یواش یا مثلا وسطاش یهو با زبان ... صحبت میکنن که این حرکتشون خیلی ناراحتم میکنه اولا حتی به ذهنمم نمیرسید که چرا این کارو میکنن از رو سادگیم برگشتم گفتم  چرا ... حرف میزنین که هیچ توجهی بهم نکردن با اینکه شنیدن .

سوم اینکه من از زن برادرم همون اوایل خواستم بهم زبان ... یاد بده و گفت که فقط خواهر بزرگترش عالی بلده ( بنظرم میاد اینجوری گفته که دروغ نگفته باشه) در صورتیکه گفته بود توی شرکتشون با مشتریای ... زبان ،  ...ـی حرف میزده چون اونا اصلا فارسی رو دوس نداشتن خلاصه با اصرار من دو سه تا جمله ی چرت و پرت یادم داد (جمله های اصطلاحی یا شوخی و ضرب المثل) که فقط موقع تمرین بهم میخندید و بعدا هم وادارم میکرد جلوی خانوادش بگم و اونام میخندیدن و منم خیلی دلخور شدم ولی گفتم به هر حال خنده داره دیگه به دل نگرفتم .

ولی الان تمام محبتاش برام زیر سوال رفته و احساس شکست میکنم با اینکه هنوزم دوسش دارم با خودم میگم پس لابد برا اینکه من از حرفاشون سر در نیارم آخرم بهم ... یاد نداد و فقط چیزای مسخره و غیر کاربردی یادم داد!!!

دلم میخواد این دفعه که جلومون ...ـی حرف زدن منم به شوخی بگم: انقد بدم میاد کسی جلوم ...ـی حرف میزنه ترجیح میدم جلوم درگوشی حرف بزنن ولی ...ـی نه چون هم دوست دارم هم حالیم نمیشه .

این دفعه دیگه ولشون نمیکنم تا جواب درست و حسابی بدن قبلشم به برادرم حتما میگم میگم واقعا دلخورم یا تذکر بده یا خودم میگم .

واقعا الان که میگم ضربان قلبم رفته بالا و دستم درد عصبی گرفته خییییییییلی بهم برخورده این حرکتشون عــــین توهینه

تو رو خدا یه چیزی بگین آروم شم یه حرف منطقی بزنین کوتاه بیام:(  دارم دق میکنم از این همه سادگیم دیگه نمیدونم با چجور آدمایی طرفم هر محبتی میکنن میخوام بگردم ببینم چه دلیلی داشته دیگه هیچ اعتمادی برام نمونده 

دستام یخ کرد انقد حرص خوردم:((


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)