سلام

من حدود چن ماهه با این وبلاگ آشنا شدم تو این چن ماه احساس کردم دوستای  جدیدی پیدا کردم البته من زیاد نظر نمی ذاشتم اگه خودمو معرفی می کردم  شاید فقط چن نفر منو می شناختن چون مثل اکثر دوستان همیشه نظر نمی ذارم

من اکثرا همه ی نظرا رو می خوندم اما چیزی که باعث شد این پست رو بنویسم اینه که وقتی نظر یکی از دوستان رو می خونم احساس می کنم همونیه که من می خوام حتی فراتر از تصورم انگار نیمه ی گم شده ی منه

اما حیف که هیچی در موردش نمی دونم نه سنش نه شهرش

حیف که من شرایط ازدواج ندارم فعلا

از وقتی بچه بودم از خدا می خواستم یه همسر مومن نصیبم کنه و تا الانم اولین ملاکم ایمان طرفه صرف نماز خون بودن برام کافی نیست یکیو می خوام که ایمان قلبی و واقعی داشته باشه

ملاک دومم اخلاق و روی خوش بود و می خواستم همسرم خوش خلق و خوش رو باشه

نظرهای این عزیز رو که می خونم متوجه ایمان و حسن خلقش شدم و همین منو شیفته اش کرده

اما خب که با خودم فکر می کنم می بینم نه من لیاقتش رو ندارم اون خیلی خوبه خیلی از من بهتره من در برابرش هیچم

اون شایستگی یکی بهتر از منو داره نه من

براش دعا می کنم هر چه زودتر یه همسر خوب نصیبش بشه و به همین زودی ها خبر ازدواجش رو تو این وبلاگ بشنوم

شما دوستان و عزیزان هم برای من دعا کنید تا هم شرایط ازدواجم فراهم شه و هم یه همسر مومن و خوش اخلاق نصیبم بشه و همین طور دعام کنید ایمانم قوی تر و اخلاقم بهتر  بشه

منم برای همه ی کاربران عزیز و خوانندگان خاموش این وبلاگ آرزوی سلامتی و خوشبختی می کنم

الهی تو سال جدید خبر ازدواج تک تک کاربران و خوانندگان این وبلاگ رو بشنوم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)