سلام.

میخواستم از همه ی دوستان هم خانمها و هم آقایون متاهل کمک بگیریم..

شما خانمها چه جور شیطنت هایی، چه جور طنازی هایی میکنید که همسرتون دوست داره و کیف میکنه...

شما آقایون متاهل از چه شیطنت ها، رفتار،ناز و اداهای خانمتان خوشتون میاد..

من یک خانم متاهل 25 ساله هستم و به دنبال بهتر و ایده آل کردن روابط با همسر جونیم هستم..

خواهشا مجردها نظر و آرمانها و آرزوهاشون را ننویسند ، چون دوست دارم کسی که تجربه کرده و عکس العمل را دیده بنویسد..

در ضمن همسر من بشدت از این جور شیطنت ها استقبال میکنه و اسم من را مومنه شر گذاشته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)