با سلام

پسری هستم که قبلا با هیچ دختری کوچکترین رابطه ای نداشته ام و حالا که موقعیت ازدواج را پیدا کرده ام با دختری مثل خودم با توافق خانواده ها نزدیک دو ماه نامزدیم (محرم نیستیم).

همیشه تصورم این بوده که خانوما خیلی پرحرف تر از آقایونن و راحت تر حرفاشونو میزنن اما منی که از میانگین پسرا کم حرف ترم در دیدارایی که داریم 3 برابر ایشون حرف میزنم، اکثرا من باید پیام بدم یا زنگ بزنم تا ایشون جواب بده و مثلا یه صفحه متن مینویسم یک کلمه جواب میدن. همچنین تو دیدارای رودررو سختشونه درباره مسائل زندگی صحبت کنن و از درس و آب و هوا میگن! تازه من همه چیشو پرسیدم ولی اون خیلی کمتر در مورد من پرسیده و میدونه

از افرادی که تجربه دارن میپرسم این به خاطر اینه که تا حالا با جنس مخالف رابطه نداشتن و حیای دخترونس یا چون محرم نشدیم اینجوری میکنن یا بعدا هم همینجور میمونن

ممنون از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)