سلام دوستان

یه مسئله ای خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده، احتیاج به همفکری شما دارم...

من یه دختر محجبه (چادری) هستم، برای دانشگاه به یه شهر دیگه میرم، البته داخل استان .

شهر محل زندگیم با محل تحصیلم حدود 2ساعت فاصله داره

برای رفت و آمد، اکثر وقتا تو ماشین مجبورم کنار یه آقا بشینم، که این موضوع خیلی خیلی معذبم میکنه

از طرفیم در طول مسیر 3, بار باید ماشین بگیرم و ممکنه هر 3 دفعه این اتفاق بیفته

مشکل دیگه اینه که کرایه ها زیاده و من نمیتونم کرایه 2 نفر حساب کنم که کسی کنارم نشینه

یه بارم که بخاطر اینکه همه مسافرا آقا بودن سوار نشدم که با برخورد وحشتناک راننده های اونجا مواجه شدم!!!

شما تو این شرایط چیکار میکنید؟


مرتبط:

اگه دختر چادری سوار ماشین شخصی شد، قصد دوستی داره؟

دلیل اصرار بعضی از آقایون به جلو نشستن دختر در ماشین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)