میخواهم هم به شما و هم به تمام دختران بیچاره ایرانى اطمینان بدهم که چیزى به نام پرده بکارت وجود ندارد و این پرده زایده ى خرافاتى است که دین و فرهنگ وارد جوامع عقب افتاده کرده از آن سوء استفاده میکنند. دلیل اینکه بعد از دخولهاى اولى خون می بینیم این است که واژن یک مجراى تنگى است که تا آن وقت بجز ادرار چیزى دیگرى در آن جارى نبوده و با دخول یک آلت مردانه که کوچکترین اش بزرگتر از یک انگشت دست شماست، غشاهاى این مجرا تخریب و بعضى مواقع خون از آن جارى میشود. پس شما نگران نباشید و دیگران، بخصوص آقاى نجفى، بس کنید تو رو خدا، این همه خرافات پرستى توهینى بیش نیست به شعور انسانى همه ى ما!!!!!

پاسخ :
سلام
مجرای خروج ادرار با محل ورود آلت یکی نیست . این دو جدا از هم هستند . محل خروج ادرار کوچکتر و در بخش بالایی آلت زنانه قرار داره و محل ورود آلت و خروج خون های دوران قاعدگی در پایین قرار داره و بزرگتره . پرده بکارت در دهانه ی مجرای پایینی قرار داره و چیزی نیست که قابل انکار باشه .
باشه جامعه ی ما عقب مونده ، ولی میشه ادعا کرد که همه ی عکس های گرافیکی و واقعی پرده بکارت رو غربی های پیشرفته ! در اینترنت به اشتراک گذاشتند .
موفق باشید

مرتبط با باکره نبودن خانم برای ازدواج:

پسر مورد علاقه م میگه باکره نبودنت برام نیست، بعدا پشیمون نمیشه ؟

آیا خواستگار باید از باکره نبودن دختر مطلع بشه ؟

اگه بعد از ازدواج بفهمم که زنم باکره نیست چکار کنم؟

رد کردن خواستگار به دلیل نداشتن پرده بکارت

چرا پسرها دنبال دختر باکره میگردن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)