سلام به همه ی دوستان

پسر 22 ساله هستم. مهربون و با احساس و البته بیش از حد معمول خجالتی و سر به زیر.

تقریبا دو ماه پیش از طریق خانواده با یه دختر خانمی آشنا شدم و بعد از مراحل اولیه با رضایت خانواده ها محرم شدیم و نامزدیم. من واقعا دوسش دارم. از ته دلم میگم و بهش مطمئنم. ولی از طرف مقابل از همون اول چیزی که خانومم میگفت این بود که باید مردتر بشی، تن صدات رو ببر بالاتر، مغرورتر باش، سرتو بگیر بالا راه برو و ...

می دونم درست میگه و حق داره. فقط چیزی که هست اینه که تو این مسئله عجله داره و اصلا فرصت نمیده بهم. من 22 ساله اینجوری زندگی کردم و نمی تونم یه شبه تغییر کنم.

همین مسئله هم نسبت به ازدواجمون بی اعتمادش کرده. الان تو یه حالت شَکه. به گفته ی خودش تو بقیه موارد مشکلی نیست و فقط همین مسئله اذیتش میکنه. ولی همین باعث میشه که بی اعتماد باشه و مطمئن نباشه که دوسم داره یا نه.

این موضوع نگرانم کرده... باید چی کارش کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)