سلام
به نظر شما اگه دختری موهاش کم پشت باشه (جلو موهاش فقط) و خاستگاری داشته باشه که قبل از اینکه خودشو ببینه جلسه اول مادر و خواهرش و جلسه دوم مادر و عمش (یا هرکدوم از فامیلاش) اومده باشنو اون دختر و بدون روسری و با لباسای معمولی دیده باشن و پسندیده باشن و حالا که نوبت به خود پسر رسیده و حرفاشون زدن و دختر تقریبا مطمئنه که تفاهم دارن و تقریبا جوابش مثبته باید این کم مو بودنو به پسره بگه؟(با وجود اینکه مادر خواهرو...اونو بدون روسری و از نزدیک دیدن)؟اگه آره چطوری بگه؟ ممکنه کسی به خاطر کم مو بودن خانومش از اون خوشش نیاد و یا دلسرد بشه؟ تو رو خدا زود جوابمو بدید.من دارم دیوونه میشم.نمیدونم واقعا باید دیگه چیکار کنم؟ اگه باید بگم بفرمایی چه طوری بگم؟ چی بگم به پسر مردم؟

مرتبط:

نمیتونم خودم رو راضی کنم که با موی کم هم میشه خوشبخت بود

کسی حاضر میشه با دختر کچل ازدواج کنه؟

واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟

دخترم و موهای جلوی سرم کم پشته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)