سلام

بهنام 21 ساله هستم دو سال پشت کنکور بودم امسال تازه رفتم ترم دو . مشکلم اینه رشته و دانشگاه شهر خودم رو میتونستم همون سال پیش دانش برم ولی موندم برای یه دانشگاه خوب نشد هر سال یه نوع مشکل برام پیش میومد  ولی من درس رو میخونم ولی فکرم مشغول بود به همین خاطر بازده ام کم بود الان  دانشگاه منطقه 3 هستم پیش یه مشت دانشجویی که فقط پی دختر یا پسر هستن به همین خاطر میخواستم انصراف بدم برم سربازی دیدم هنوز یه موقعیت برای موفقیت دارم اونم المپیاد عمرانه یعنی حدودا 2 ساله دیگه

الان شرایط خونمون خیلی بهتر از زمان کنکوره از نظر هوشی هم مشکل ندارم{128 IQ}  و اینکه مکان مطالعه هم دارم ولی مشکلم اینه که دیگه اراده زمان کنکور رو ندارم همش خوابم درس بی درس زمان کنکور 2سال پشت سر هم ساعت 6 صبح بیدار میشدم ولی الان کمتر 9 بیدار نمیشم و کلاس های صبحم کنسله شبا هم باشگاه میرم

از شما خواهران و برادران عزیز تقاضا دارم اگه میتونید کمکی بنمایید چون این المپیاد تنها راه پیش پام توی زندگی و مخصوصا توی خونمون هست  

مشکلاتم :

1 - دیر از خواب پا میشم

2 - خیلی وقت تلف میکنم

3 - ارادم خیلی کم شده

4 - میخوام نماز بخونم ولی باز نمیتونم

5 - باید 5 صبح بیدار شم 11 بخوابم

6 - بازم میگم تنها فرصت زندگیم با توجه به شرایطم این المپیاده  .{شرایط  زندگیم بسیار سخته }


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)