سلام

می خواستم از همه ی بچه های وبلاگ بپرسم که:

مشکل من اینه که توی یه جمعی یا توی یه دعوایی وقتی حرف حساب با من باشه و دلم بشکنه نمیتونم از خودم دفاع کنم تق میزنم زیر گریه .. بعدش که بهش فکر میکنم میخوام خودمو بکشم .چرا من اینجوریم آخه ...مخصوصا تو محل کارم که قبلا کار میکردم یه بار گریه م گرفت..

خب زشته جلو مرد نا محرم گریه کنم آخه..همین چند روز پیش هم سر یه ماجرایی جلوی دو نفر دیگه (آقا) گریه م گرفت ..نمیتونم حرفمو بزنم..

وقتی با مامانم بحثم بشه و مامانم بیخودی بهم تهمت بزنه سریع گریه م میگیره...حتی وقتی سر نماز میخوام با خدا صحبت کنم سریع گریه م میگیره..وقتی اسم امام حسین رو به زبون میارم گریه م میگیره یا وقتی برای ظهور امام زمان دعا میکنم هم همینطور

آدم خییییلی احساسی نیستم .. چهره ای آروم و جدی دارم و ازم بعیده . اینم بگم الان 21 سالمه و تو زندگی گذشته م یکم سختی کشیدم..

میخواستم بدونم شما راهکاری سراغ ندارید؟


مرتبط :

تیکه و کنایه از هر فردی شنیدم همون فرد ازم زده جلو

چطور نسبت به رفتار بد دیگران بی خیال باشم؟

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)