سلام

من یک ماهه برا اولین بار از پودر موبر استفاده میکنم، این دو بار که استفاده کردم قسمت جلو هیچ حساسیتی نداشتم ولی قسمت مقعد که زدم از فرداش تا دو روز خیلی عذر میخوام قسمت پشتم هم خارش دارم هم یه ترشحات شیری رنگ ازم خارج میشه . به همین خاطر باید روزی دو بار لباس زیرم رو عوض میکنم . تا الان هر چی اون جام رو با ژیلت شیو میکردم اصلا این جوری نشدم .

از وقتی از این پودرها استفاده کردم این جوری شدم، میخواستم ببینم آیا به این پودرها حساسیت دارم ؟ یا عفونت گرفتم ؟ در ضمن دخترم ... ، ببخشید اگه بعضی کلماتم بد بود.

سپاس فراوان از جواب گویی تون .

پاسخ :

سلام

قبلِ استفاده از پودر موبر باید به دو نکته توجه داشت :

اول سوختی ناحیه تناسلی با پودر موبر و دوم هم حساسیت به این پودر

سوختی زمانی اتفاق می افته که خمیر پودر بیشتر از زمان معین روی پوست بمونه ، اگه زمان مناسب رو رعایت نکنید دچار سوختی ناشی از پودر موبر خواهید شد . 

حساسیت هم در افرادی ایجاد میشه سیستم ایمنی بدن اون ها بیش از حد حساسه ، یعنی هوشیاری سیستم بدنی اون ها بالاتر از حد نرمال هستش ، در نتیجه همین که بدن با عوامل ناشناخته ای رو به رو میشه فورا واکنش نشون میده . بدن بعضی از افراد هم نسبت به پودر موبر چنین واکنش هایی نشون میده .

برای درمان سوختی ناشی از پودر موبر بهتره که به پزشک مراجعه کنید تا بعد از بررسی بیشتر و بهتر، راه درمان به شما پیشنهاد بشه . 

در مورد حساسیت هم بهترین راه دوری کردن از عواملی هستش که به اون ها حساسیت دارید . 


پیشنهاد برای مطالعه بیشتر:

تجربیات کاربران خانواده برتر در درمان حساسیت یا سوختگی ناحیه تناسلی با پودر موبر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)