سلام
من تقریبا 18 سالمه من هم مشکل شما را دارم با این تفاوت که من زن میخوام ، خونه هم دارم کار هم ان شاء الله دارم پیدا میکنم من خجالت میکشم به خانوادم بگم من زن میخوام . لطفا راهنمایم کنید تا به حال با هیچ دختری دوست نبودم و خودارضایی هم نمی کنم.


مرتبط:

من زن میخوام ، مشکل اصلى من نیاز عاطفیه

من زن میخوام میگن نه درست رو تموم کن

زن می خوام ، 18 سالمه و می خوام به پدرم بگم

من زن میخوام ، اینو برای اولین بار چطوری گفتید ؟

چطوری بگم زن می خوام چون اصلا با خانوادم راحت نیستم

به سرم زده که برم و بگم من زن می‌خوام

سرتون رو درد نیارم، زن میخوام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)