سلام دوستان

من 23 سالمه و 4 ساله ازدواج کردم .حدود یک ساله کi همسرم گوشی اندروید خریده برای من و خودش. از اون موقع تا الان یi بازی انلاین نصب کرده و چندین بار در حال چت کردن با دخترا مچشو گرفتم و در حضور من بازی رو از گوشی حذف کرده ولی وقتی گوشیشو چک کردم دوباره دیدم که نصبش کرده. دفعه اخر کهسر این مساله بحثمون شد گفت من فقط برای سرگرمی و فرار از مسایل ذهنی که دارم میرم تو بازی و در حد چت تو همون موقع هس .

من نمیتونم با این مساله کنار بیام. بنظرتون چیکار میتونم بکنم ؟

هیچ چیزی هم برا شوهرم کم نذاشتم که بخاد به خاطر کمبود به طرف کس دیگه کشیده بشه ولی میترسم از حیله های زنانه ی بقیه که شوهرم خامشون بشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)