راستش یه موضوعی دهنمو درگیر کرده میخوام مث همیشه باهاتون درمیون بذارم و نظر خواهی کنم . 

بحثی در مورد تاثیر خانما روی آقایون بود توی سایت که اکثریت تایید کرده بودن که خانما میتونن خیلی روی رفتار آقایون بعد از ازدواج تاثیر بذارن ( چه خوب چه بد )

اول اینکه من برام یه سوالی پیش اومده که خب اگر اینجوریه چرا میگن خانما از آقایون تاثیر میپذیرن ؟و برا همین مثلا تاکید شده زن مسلمان نباید همسر کافر بشه ولی برا آقایون انقدر تاکید نشده

حالا چیزی که ذهنمو درگیر کرده اینه که یه موقع ها پسرایی هستن که به اندازه ی من مقید به احکام اسلامی نیستن ولی خیلی به داشتن فردی مثل من که مقیده علاقمندن و هیچ مشکلی ندارن ولی من هیچ وقت خوشم نمیومد و خلاصه سعی میکردم طرفو رد کنم .

و تا حالا هم کسی که من از این نظر ( از نظر اعتقادی ) تاییدش کنم بهم پیشنهادی نداده یا معرفی نشده بهم .

با خودم میگم نکنه دارم اشتباه میکنم شاید بتونم اون پسری که اخلاق خوبی داره و زیاد معتقد نیس رو بهتر کنم یا به حد خودم برسونم ( اگر واقعا زن بتونه تاثیرگذار باشه ) چون به هر حال طرف خودش قبول داره که یه سری ایرادها داره که باید رفع شه ولی اگر طرفم اونجوری که من میخوام باشه ( از نظر اعتقادی مث خودم یا بهتر از من باشه) ممکنه یه موقع نسبت به من حس تکبر داشته باشه یا مثلا خونوادش خشکه مذهبی از آب در بیان .

ولی اگر از من تو این مورد پایین تر باشه بیشتر بهم افتخار میکنه پیشش عزیزتر خواهم بود و اگر بعد از ازدواجم همسرم بهتر بشه منم به خودم بیشتر افتخار میکنم در صورتی که اگر شوهرم از من بهتر باشه این فقط منم که سعی در رشد دارم و باید بهتر بشم یا اگه مث خودم باشه دیگه انگیزه ام برای رشد زیاد نیست در صورتی که اگر همسرم ازم پایین تر باشه به خاطر رشد اونم که شده سعی میکنم بهتر و بهتر شم تا تاثیر گذارتر بشم

خواهشا نظرتونو بگین 

پیشاپیش ممنونتونم ( گل )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)