سلام

من یه دختر 20 ساله ام که وقتی سوم دبیرستان بودم با یه پسری دوست شدم دو سال با هم بودیم و اوایل بهم دست نمی‌زدیم امّا یواش دست همدیگه رو گرفتیم و بغلم می‌کرد و بوسم می‌کرد اون هم فقط از گونه فقط در همین حد بود بعد یه مدتم از هم جدا شدیم خُلقیات مون بهم نمی‌خورد.

الآن مشکلی که دارم اینه حالم از خودم داره بهم می خوره وقتی یاد اون روزها میفتم که اون منو بوسیده و بهم دست زده از خودم بدم میاد توبه کردم گریه کردم از خدا خواستم منو ببخشه سر توبه م هم موندم بعد اون دیگه هیچ نامحرمی منو لمس نکرده ولی الآن عذاب وجدان داره دیوونم می کنه از خودم چندشم میشه که چرا این کار رو کردم.

همیشه از خدا خواسته بودم یه پسر پاک به عنوان همسر نصیبم کنه ولی الآن می دونم خدا این آرزوم رو براورده نمی کنه چون من خطا رفتم بعضی اوقات پیش خودم فکر می‌کنم اگه همسر خیلی پاکی خدا نصیبم کنه صبح تا شب عذاب وجدان می‌گیرم که من لیاقت این پسر رو ندارم.

از خودم متنفرم چه کار کنم این حس از بین بره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)