دوستان شما صمیمیت رو چی معنی میکنید؟؟

شما وقتی با یه نفر خیلی صمیمی هستین مثلا دوستی ،فامیلی،خواهری،برادری و...به شوخی و برای ابراز خیلی راحت بودن باهم بهش فحش میدید .وقتی با یه نفر خیلی راحت باشین چطوری باهاش رفتار میکنین؟

به شخصه تو خونواده ای بزرگ شدم که کلا فحش یاد نگرفتم و هر چی بلدم از دوستان و هم کلاسیام بوده. راستش نمیتونم با کسی خیلی راحت برخورد کنم همیشه به بقیه احترام میگذاشتم مگر موارد خیلی نادر که واقعا از دست یه نفر عصبانی باشم.

فکر میکنم آدما در کنار من معذب باشن. وقتی با یه نفر برخورد دارم به طور قابل توجهی باهاش مهربونم و سعی میکنم ناراحتش نکنم. تو خونواده ی به قول خیلیا پاستوریزه بار اومدم. تا حالا دوستای زیادی داشتم اما با هیچ کدوم واقعا خیلی صمیمی نبودم و صرفا برای رسم ادب باهاشون خوب بودم چشمام رو به روی بدی هاشون بسته ام و در مقابل رفتار های دیگران فقط لبخند زدم. (توی خونواده زیاد اینطوری نیستم) دیگه دوست ندارم اینطور باشم فکر میکنم برای بقیه خسته کننده باشم و برای بقیه معذب کننده.

شما صمیمیت رو تو چی میبینین؟

بادوستاتون چطوری هستین؟

صرف نظر از اصول زندگی بگید چطور با دوستاتون رفتار میکنید؟

من خیلی سخته به بقیه حتی یه جمله"خفه شو"رو بگم البته نه اینکه نمیگم اما برام سخته دست خودم نیست. میدونم هیچکی از آدمای زیادی مثبت خوشش نمیاد.

و پسراهم جذب دخترای سر و زبون دار میشن.

شما چطوری هستین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)