دختری 25 ساله ام . در خانه 1 خواهر 28 ساله مطلقه و 1 برادر 20 ساله مجرد هستیم . هر 3 دارای تحصیلات دانشگاهی و بیکاریم .

پدرم بازنشسته هستند و ایشان بیشتر به فکر برادرم هستند و به لحاظ مالی هوای اونو دارن . من و برادرم در 1 اتاقیم و در کمد لباس های اون بیشتر از من که 1 دخترم لباس هست و اصلا احساس مسئولیت نمیکنه و به فکر کار نیست .

از طرفی همه ی هم و غم مادرم خواهر مطلقه ام هست و اگر من حرفی از ازدواج بزنم مادرم میگه پس خواهرت چی ؟ واسه اون کسیو پیدا کن ( ماجرای طلاقش از 20 سالگی من شروع شد ) هر وقت حرف از علایقم زدم و خواستم کاری رو شروع کنم خواهرم شروع به اون کار میکنه و تموم میکنه .

 از خیاطی ، آشپزی ، مدل لباس و هر کاری میخوام بکنم تقلید میکنه و این باعث حساسیتم شده و خانوادمم حمایتش میکنن و میگن تو به اون حسادت میکنی .

اصلا دوست ندارم باهاش حرف بزنم و وقتی خونه نیست رابطه منم با خانوادم بهتره

مرتبط با نوع رفتار با خواهر:

خواهرم سر سفره افطاریش بیرون مون کرد

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

قطع ارتباط خواهرانم با ما، تاثیر روی ازدواجم داره ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم؟

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

چطور خواهرم رو قانع کنم که سمت دوستی نره ؟

از دست خواهر 16 ساله ام کلافه شدیم ؟

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

من یه خواهر دارم که ١٤ سالشه و خیلى پرخاشگره

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)