این جا چه خبره ؟ شما دارید چکار می کنید ؟!
آموزش میدیم ، تجربیات مون رو در اختیار همدیگه میذاریم ، درد دل های همدیگه رو می خونیم ، در مورد موضوعات مختلف سوال می پرسیم ، مطلب ارسال می کنیم و ...

در مورد چه موضوعاتی فعالیت می کنید ؟
هر چیزی که به خانواده ربط داشته باشه ! انتخاب همسر ، دوران عقد ، روابط زناشویی رفتاری ، تربیت فرزندان ، تحصیل ، انتخاب رشته ، افزایش اعتماد به نفس و برخی از مسائل روز جامعه

این جا چه وجه تمایزی نسبت به وبسایت های مشابه داره ؟
شما می تونید به صورت ناشناس اون چیزی رو که فکر می کنید ، در معرض نقد دیگران بذارید ، سوالاتی رو بپرسید که نمی تونید از دیگران بپرسید حتی از پدر و مادر یا نزدیک ترین دوست تون ، در فضایی امن می تونید در مورد موضوعات مختلف نظر جنس مخالف رو بپرسید .
امن را تعریف کنید !
یعنی این جا مثل تلگرام یا سایت های گفتگو نیست که وقتی سوالی می پرسید دیگران بتونن آی دی ، ایمیل یا ... شما رو به دست بیارن ، امن یعنی کسی نمی تونه مزاحم شما بشه .
من سوال دارم ، کجا بپرسم ؟
برای پرسیدن سوال ، توضیحات صفحه ی ارسال سوال رو مطالعه کنید . 3 روش برای پرسیدن سوال معرفی شده . کلیک یا اشاره کنید ← صفحه ی ارسال سوال

در مورد چه موضوعاتی می تونم سوال بپرسم ؟ اصلا مطالب خانواده برتر در مورد چه موضوعاتی هستش ؟!
در خانواده برتر بیش از 12500 مطلب وجود داره ، که در حدود 200 موضوع طبقه بندی شدند . برای مشاهده ی کل موضوعات کلیک یا اشاره کنید ← صفحه ی موضوعات خانواده برتر

اومدیم و من از یک مطلب خوشم اومد و خواستم مطالب بیشتری رو در مورد اون موضوع ببینم . باید چکار کنم ؟
در زیر بخش توضیحات هر مطلب ، بخش موضوعات مرتبط وجود داره ، جلوی هر موضوع نوشته شده که اون موضوع چند مطلب داره ، روی هر کدوم که خواستید اگه اشاره یا کلیک کنید ، در یک صفحه ی جدید لیست مطالب اون موضوع نمایش داده میشه .

شماره های پایین صفحه برای چیه ؟
این هم یک نوع طبقه بندی مطالب هستش ، مثلا اگه یک موضوع 100 مطلب داشته باشه ، 30 مطلب اخیر در صفحه 1 ، 30 مطلب قدیمی تر در صفحه شماره 2 و ... . هر چی اعداد بزرگتری رو انتخاب کنید می تونید مطالب قدیمی تری رو هم ببینید .

من می خوام ببینم در ماه اسفند مثلا 94 چه مطالبی در خانواده برتر قرار گرفته ، چکار کنم ؟
برای این موضوع هم یه طبقه بندی دیگه داریم ، مطالب خانواده برتر بر اساس زمان ارسال هم طبقه بندی شدند . کلیک یا اشاره کنید ← بایگانی مطالب بر اساس زمان ارسال

اگه با مدیر کار داشتم چه کار کنم ؟
بالای وبلاگ روی " ارتباط با مدیر " کلیک کنید . معمولا در کمتر از 48 ساعت جواب شما داده میشه .

اگه خواستم یه مساله ی اجتماعی رو مطرح کنم چکار کنم ؟
اگه خواستید در مورد یک موضوع اجتماعی مطلبی مطرح کنید و نظر دیگران رو بدونید ، می تونید در صفحه ی ارسال و مطلب مطرح کنید . بالای وبلاگ روی " ارسال مطلب " کلیک یا اشاره کنید .

من نمی تونم در مورد یک موضوع توضیح بدم ، چون توانش رو ندارم . فقط می تونم تیتر وار سوال بپرسم . چکار کنم که در مورد موضوع مد نظرم یه پست ارسال بشه ؟
شما می تونید در صفحه پیشنهاد پست جدید ، موضوع مد نظرتون رو پیشنهاد بدید ←
پیشنهاد پست جدید

اگه سوالی داشتم که شخصی نبود ، بلکه مربوط به دیگران هم مربوط میشد ، چکار کنم ؟
در صفحه ارسال سوال غیر شخصی مطرح بفرمائید ← ارسال سوالات غیر شخصی

من فکر می کنم بتونم به بعضی از سوال کنندگان کمک کنم ، نظراتی که میدم چطور بررسی میشن ، آیا همه ی نظراتم تائید میشن ؟
هر نظری تائید نمیشه ، برای این موضوع قانون داریم . بالای وبلاگ روی " درباره ما " کلیک کنید .

اگه نظری رو دیدم که به من توهین شده ، چکار کنم ؟
بنده بنا ندارم که نظرات توهین آمیز رو تائید کنم ، ولی گاهی پیش میاد که این نظرات اشتباها تائید میشن ، یا این که بنده ممکنه فکر کنم شما بابت خوندن یه نظر ناراحت نمیشید ، پس تائیدش می کنم .
در هر حال اگه از نظری ناراحت شدید ، در بخش نظرات همون پست ، با ذکر تاریخ و ساعت ارسال اون نظر به بنده اطلاع بدید تا دوباره اون نظر رو بررسی کنم .

این که نشد ، اون به من توهین کرده ، پس منم باید از خجالتش در بیام !
لطفا آروم باشید ، اون به شما توهین کرده که ناراحتی شما رو ببینه ، پس این اجازه رو بهش ندید .

در پست ... نظر دادم ، حالا می خوام اسم یا بخشی از نظرم رو تغییر بدم ، میشه این کار رو بکنید ؟
این جا یکی از وبلاگ های سایت blog.ir هستش . در این سرویس وبلاگ دهی ، مدیران وبلاگ ها ، امکان تغییر اسم نظر دهندگان و متن نظراتی که ارسال میشه رو ندارن . در چنین مواقعی شما می تونید به مدیر بگید که کلا اون نظر رو حذف کنه و شما دوباره نظر اصلاح شده تون رو ارسال کنید .

نظرات هم مثل پست ها آدرس اینترنتی دارن ؟ مثلا میشه آدرس یک نظر رو برای کسی بفرستم ؟
بله ، هر نظری که در بخش نظرات پست ها می بینید دارای یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد هستند . برای دسترسی به این آدرس می تونید روی " آدرس نظر " در زیر اسم نظر دهنده کلیک یا اشاره کنید .
برای کپی کردن آدرس یک نظر ، دو راه اصلی وجود داره :
اول این که روی " آدرس نظر " کلیک یا اشاره کنید . بعدش که صفحه ی جدید باز شد ، آدرس رو از نوار آدرس مرورگر تون بردارید .
دوم این که روی " آدرس نظر " راست کلیک کنید ( در رایانه ) یا بدون ضربه زدن ، انگشت تون رو 2 ثانیه روی " آدرس نظر " نگه دارید . در این صورت چند گزینه برای شما نمایش داده میشه که از بین اون ها معمولا باید ... copy link رو انتخاب کنید و بعد در پیام رسان ها یا فایل های متنی paste یا جایگذاری کنید .

چطور می تونم با کاربران دیگه ارتباط بگیرم ؟
طبق قوانین این جا ، فقط اعضای بیان هستند که می تونن ایمیل و آدرس وبلاگ شون رو در بخش نظرات در معرض دید دیگران قرار بدن .

می خوام در خانواده برتر جستجو کنم ، چه روشی رو پیشنهاد می کنید ؟
بهترین روش اینه که در گوگل ابتدا عبارت " خانواده برتر " و بعدش موضوع مد نظرتون رو بنویسید .

قبلا یک پست در خانواده برتر بود که آدرسش رو ندارم ، چطوری پیداش کنم ؟
می تونید از روشی که در پاسخ به سوال قبلی عرض کردم استفاده کنید . یعنی ابتدا عبارت خانواده برتر ، و سپس عنوان اون مطلب رو بنویسید .

چند تا مطلب هستند که می خوام جلوی چشمم باشند . چه کار کنم ؟
چندین راه وجود داره :
1 - یه وبلاگ درست کنید و در بخش لینک های روزانه یا پیوند ها ، عنوان و آدرس اون ها رو قرار بدید . هر موقع خواستید می تونید به وبلاگ خودتون مراجعه کنید و در بخش پیوندها و ... روی عناوین مطالبی که می خواید کلیک کنید . ظرفیت بخش لینک های روزانه محدود هستش . اگه تعداد مطالب بیش از 100 هست ، از روش دوم استفاده کنید .
2 - در وبلاگی که ساختید ، یک یا چند پست رو اختصاص بدید به آرشیو کردن مطالب . می تونید برای هر موضوع یک پست جداگانه ایجاد کنید .
توضیحات بیشتر در ← khbartar.blog.ir/post/13735

چرا به درخواست هایی که از شخص شما داریم با تاخیر رسیدگی می کنید ؟ مثلا من می خوام فلان نظرم رو حذف کنید یا ...
گاهی اوقات برای رسیدگی به درخواست ها نیاز هستش که از رایانه استفاده کنم ، در حالی که ممکنه در یه مقطعی از ساعات روز ، با گوشی نظرات رو تائید کنم . بنابراین به درخواست ها  زمانی که به رایانه دسترسی داشته باشم رسیدگی میکنم .

بعضی از اوقات اصلا شما درخواست ها رو تائید نمی کنید. چرا ؟!
این اتفاق زمانی رخ میده که شما درخواست تون رو در بخش نظرات یکی از پست ها برای بنده ارسال کنید . اگه تائید کنم هم یه نظر غیر مرتبط تلقی میشه و چون تائید شده از معرض دیدم خارج میشه و ممکنه یادم بره ! برای همین تائیدش نمیکنم که جلوی چشمم باشه و در اولین فرصت بهش رسیدگی کنم .

به نظر من بعضی از سوالات دروغ و سرکاریه !!!
نمی تونیم با اطمینان چنین حرفی بزنیم ، اما آیا امکان داره ماجرایی که در متن سوال توضیح داده شده اتفاق بیافته یا نه ؟ قطعا امکانش هست . پس اگه فکر می کنید سوال کننده داره دروغ میگه ، شما توضیحات تون رو برای کسانی بنویسید که اون اتفاق ممکنه براشون رخ بده . بعد ها این افراد ، با جستجو کردن در گوگل و ... ، اون مطلب و راهنمایی های شما رو پیدا می کنن .
از طرف دیگه بعضی از سوال کنندگان برای این که شناخته نشن ممکنه سن یا ... خودشون رو تغییر بدن ، بنابراین شما نگاه می کنید می بینید که بعضی از موارد مطرح شده توسط سوال کننده با هم جور در نمیاد !
مثلا طرف میگه پسری 22 الی 25 ساله هستم که لیسانس دارم و سربازی هم رفتم ! شما میگید مگه میشه ؟! پسری 22 سال داشته باشه سربازی رفته و لیسانسش رو هم گرفته !؟
حالا اگه بخوایم در این مورد دقیق بشیم ، می تونه چنین اتفاقی بیافته . مثلا در دوران تحصیل جهشی خونده باشه یا بحث سربازی اون هم می تونه با عضویت در بسیج کاهش پیدا کرده باشه .
بنابراین زیاد خودتون رو درگیر این مسائل نکنید . ببینید سوالی که مطرح شده ، آیا امکان داره برای یه شخص دیگه هم پیش بیاد یا نه ، اگه امکان داره لطفا راهنمای شون کنید .

من قانع نشدم ، بعضی از سوالات دروغ هستند و اگه بخوام جواب بدم حسی کسی رو دارم که سرش کلاه رفته !
در این صورت بهترین کار اینه که جواب ندید . کسی که دروغ میگه به دنبال جلب توجه هستش . شما با پاسخ ندادن تون به اون بی توجهی کنید .

من اشتباهی در یه پست دیگه نظر دادم ، لطفا اون رو منتقل کنید به پست ...
از لحاظ فنی امکان چنین کاری وجود نداره . راهش اینه که نظرتون رو دوباره به اون پستی که می خواید ارسال کنید

...

پست های راهنمای استفاده از خانواده برتر:

راهنمای سریع استفاده از خانواده برتر

4 مزیت مهم ارسال نظر با عضویت در بیان

نظرات هم مثل پست ها آدرس اینترنتی دارند ؟

چطور می تونم یه مجموعه از آدرس مطالب خانواده برتر رو جایی ذخیره کنم ؟

آموزش لغو عضویت در خبرنامه

روش جدید آگاهی از ارسال پست های جدید، تائید نظرات و ...

توضیح در مورد ابزار اشتراک مطالب

قوانین تائید نظرات کاربران در خانواده برتر

می خواهم از خانواده برتر حمایت کنم

دسترسی راحت و دنبال کردن مطالب مورد علاقه در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)