سلام دوستان یه نظر خواهی میخوام انجام بدم

میخوام بدونم یه مجلس عروسی بدون گناه و خوب باید چجوری باشه؟

من خودم اهل آهنگ گوش دادن هستم (البته نه هر آهنگی ) ولی از اونجایی که به شدت ارادتمند ائمه هستم و دوس دارم که حتی برای تک تکشون کارت عروسیم رو هم ببرم دلم میخواد عروسیم رو در شان حضورشون ترتیب بدم میخوام بدونم دقیقا باید چجوری باشه این عروسی؟

ضمن اینکه فامیلا و آشناها زیاد معتقد نیستن میخوام یه جوری باشه که فراری نباشن از عروسیم و پشت سرم حرف بیخودی نباشه ( البته نظر اسلام تو اولویته برام ) حالا بنظرتون چجوری باید باشه؟ 

من یکی از معیارای ازدواجم همین نظر طرف مقابلم در مورد نحوه ی برگزاری جشن ازدواجه ولی خودم هنوز نظر قاطعی ندارم میخوام زودتر با خودم به نتیجه برسم تا بتونم راحت تر این بحثو پیش بکشم.

خواهشا مث همیشه نظراتتونو در اختیارم بذارین تا استفاده کنم از اطلاعاتتون

اجرکم عندالله


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)