در مورد شکست عشقی ، چه مرد و چه زن تا زمانی که راه بریم و بگیم من هرگز فراموشش نمیکنم ، هرگز نمیتونم فراموشش کنم اما اگر خیلی منطقی با خودم حل و فصلش کنم خیلی راحت هم فراموشش میکنم!
بعضی ها این کار رو میکنن و بعضی ها نه. اما در کل از اون جا که خانم ها احساسی تر از آقایون هستن با شکست عشقی هم احساسی تر برخورد میکنن ، یعنی خیلی به عشق شون دامن میزنن و ازش یه غول بی شاخ و دم میسازن و اینقدر رویا بافی میکنن که خب طبیعتا دیرتر از ذهنشون میپره و چون احساسی هستن اگر بعدها یه عشق جدید وارد زندگیشون بشه و شانس بیارن آدم خوبی باشه به دلیل احساسی بودن شون اولی رو یادشون میره و احساس شون رو معطوف به دومی میکنن!
بنابراین شکست عشقی واسه خانما سخت تره چون زیادی غرق عشق شون میشن .

مرتبط با شکست عشقی:

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

چگونگی به دست آوردن دل دختری که شکست عشقی خورده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)