با سلام خدمت دوستان ...

چند تا سال داشتم ممنون میشم کمکم کنید...

1- سرد مزاجی مردان چطوریه یعنی اصلا به خانم شون تمایلی ندارن یا تمایل شون کمه؟

2- اینکه یک مرد نتونه نعوظ خودشون نگه داره چه دلایلی داره.. همسرم بهونه کارش رو میاره میخواستم بدونم علت دیگه ای داره؟

3- همسرم  میگه باید استروژن به خودم تزریق کنم . منظورشو نمیفهمم یعنی مشکلی داره؟ باید چه دکتری بره...

ممنون میشم کمکم کنید چند ماهی هست ازدواج کردیم این سوالات ذهنم رو درگیر کرده روم نمیشه از شوهرم و کسی دیگه بپرسم.

پیشاپیش از توجه تون سپاسگزارم


مرتبط با مزاج جنسی :

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

راهنمای کشف مزاج جنسی در خواستگاری

ادعای گرم مزاج بودن در قبل از ازدواج و تعداد رابطه در بعد از ازدواج

آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره؟

نتیجه آزمون طبع شناسی ، ربطی به مزاج جنسی داره ؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه

راهنمای تشخیص مزاج یک فرد از هیکل


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟

چه کار کنم که برای شوهرم تنوع داشته باشم؟