آیا شما هم، مثل من، معتقد هستید که زن بد مرد خوب را بد میکند و زن خوب مرد بد را خوب؟

من این را از تجربه خودم میگم، من جوان خوب، مهربان و صمیمی بودم. بین دخترا "خواستگار" داشتم، همه منو میخواستند، حتی پدرا مادرای که دختر داشتند آرزو شان این بود که من داماد شان بشم، اما من رفتم خودمو گرفتار کسی کردم که حالا زندگیم شده جهنم. از روزی که با این زن ازدواج کرده ام یادم نیست حتی یک باری من از عمق دل خنده کرده باشم یا خوشحال بوده باشم. همه اش تو فکر این هستم که چه شد که اینقدر بدبخت شدم و غصه میخورم. شخصیت ام هم کاملا تغییر کرده، خشن شده ام و اخمو!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)