سلام

من یه دختر 22 ساله هستم.مامانم همش بهم میگه درمورد خواستگارات فکر کن. ولی من تصمیم گرفتم هیچ وقت ازدواج نکنم. در تصمیمم هم خیلی مصمم هستم. فکر نکنین یه فکر بچگونه ست و چن وقت بعد نظرم عوض میشه. نه من خیییلی فکر کردم و نتیجه ش با توجه به روحیاتم همین شد.

مامانم همش میگه پس حرف مردم چی؟ میدونی اگه ازدواج نکنی چیا پشت سرت میگن؟ همش میگه وای من چقد بدبدختم! چرا دختر من اینجوریه چرا دختر همه ازدواج میکنن ولی دختر من نه؟

به خدا از بس غر میزنه دیگه اعصاب واسم نمونده. خودشم که از من بدتر داره اذیت میشه.

اصلا مگه همه قراره ازدواج کنن؟؟ من دوست ندارم. من همینجوری از زندگیم راضیم و حرف مردم هم برام اصلاااا مهم نیست. در رابطه با نیاز جنسی بگم که من دوران بحرانی نوجوونی رو خوب گذروندم و در کل این نیازو کنترلش کردم و از این بابت درصورت ازدواج نکردن آسیب نمیبینم. نیازهای عاطفیمم از دوستا و خونواده و... تامینه. نیاز مالی هم ندارم.

بازم میگم این تصمیم من قطعیه. پس لطفا سعی نکنین این نظرمو عوض کنین.فقط لطف کنین بگین چجوری مامانمو قانعش کنم؟؟؟ هر چقدv میگم مامان جون این زندگی خودمه . همونطور که شما تو جوونیت در مورد ازدواجت تصمیم گرفتی منم حقمه که خودم دراین باره تصمیم بگیرم قانع نمیشه.

تنها بهونه ش هم حرف مردمه. ای خدااااا من چجوری قانعش کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)