سلام 

بچه ها زود جوا ب بدین فوریه

بچه ها من تازه گیا یه خواستگاربرام اومده که تقریبا بهتر از بقیس حالا دوجلسه اومدن و امروز قراره بریم مشاوره .

حالا سوالم اینه من طی این دوسال 

از طریق همین اینترنت با دو نفر اشنا شدم 

وباهشون دوست شدم  اهل اینکارانبودم اما نمیدونم چرا اینطوزی شد خودمم پشیمونم 

خلاصه الان که رفتیم مشاوره اگه مشاور پرسید که قبلا ارتباطی داشتم یانه ؟من چی بگم؟

درضمن من خودارضایی هم خیلی وقته میکنم اما دارم سعی میکنم ترکش کنم

وتا الان به لطف خدا موفق شدم

خودارضایی رو چی؟

بگم به مشاور؟

خیلی گیج شدم کمکم لزفا

من سوال کننده سوال خداکنه از قم برگشتم ادم بشمم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)