سلام


من دختری ام 22 ساله که توی یکی از دانشگاه های سراسری رشته عمران خوندم و تازه تموم کردم و منتظر مدرکمم..

و یه خواهر دارم که ترم دوم رشته پزشکی هستش..

و اما تمام غصه و مشکلات خونوادمون مربوط میشه به دو تا برادرام

یکیش که الان نامزده و عروس خانم در دوران نامزدی مهریه شو گذاشته اجرا..

خلاصه خونمون شده فقط بحث و مشاجره در این مورد واقعا خیلی مشکل بزرگیه در جای خودش چونکه اعصاب ادم شدیدا خورد میشه هی دادگاه و .... واقعا سخته

و اما اون یکی برادرم و مشکل بزرگتر از این ، اینه که حدود سه سالی میشه که اصلا اخلاقش عوض شده یعنی یه دیوانه :(((( دکتر روانپزشک هم بردیم گفته اختلال دو قطبی داره بماند که اون یه بار هم با چه مصیبتی اینو راضی کردیم بره دکتر چون اصلا بیماریشو قبول نمیکنه واقعا سخته با یه اعصاب و روان توی یه خونه زندگی کردن 

و همچنین یه مشکل دیگه اینه که هر خواستگار با موقعیت خوب یا نسبتا خوب که میاد خواستگاریم دیگه میره و پشت سرشم نگاه نمیکنه من واقعا نمیدونم مشکل از کجاست در حالی که من واقعا بنا به گفته ی دیگران چهره ی خوبی دارم و هر کی می بینه میگه خیلی نازی ولی خب اینم برام از یه طرف دغدغه شده که چرا خواستگاریی که برام میان اینطوری میکنند:(

میشه راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)